Flash

L'estació d'esquí Vallnord convida a l'Associació d'Esclerosi Múltiple del Garraf

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

L'estació d'esquí Vallnord Mountain Park acollirà el proper 10 de setembre una trobada de l'Associació d'Esclerosi Múltiple del Garraf, on realitzaran diverses activiats dirigides a la sensibilització i el coneixement d'aquesta malaltia.

Els membres de l'entitat sortiran a les sis de matí cap als Pirineus, on els espera un ampli programa d'activitats, com ara una xerrada sobre l'esclerosi i la pràctica de l'esport, que anirà a càrrec de Toni Duart.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local