Flash

El fotògraf vilanoví Miquel Vall exposa dues obres al 'Visa off' de Perpinyà

Miquel Vall al costat de les seves fotografies, a Perpinyà.

Miquel Vall al costat de les seves fotografies, a Perpinyà.

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Miquel Vall és estudiant de Fotografia de l’Institut d’Estudis Fotogràfics de Catalunya, i juntament amb altres companys de classe, que cursen l’assignatura de Fotoperiodisme, van fer un recull de dues de les obres que havien fet durant tot el curs.

L’exposició es pot veure al Centre Espanyol de Perpinyà, a la Rue Jeanne d’arc 32. Allà han exposat en aquesta edició altres fotogràfs de Catalunya molts dels quals estan vinculats a l'Institut d’Estuds Fotogràfics de Catalunya.

Miquel Vall ha mostrat la seva satisfacció perquè les seves obres hagin pogut formar part de l'exposició, que juntament amb la mostra Visapourlimage centren el Festival Internacional de Fotoperiodisme que se celebra cada any, que atrau a aficionats i professionals d'aquesta disciplina.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local