Flash

Inici dels cursos de tècnic de manteniment d'aeronaus de la Paperera de Vilanova

Així, doncs, una nova remesa de vuitanta-cinc alumnes iniciaran el primer curs d’aquesta formació que s’imparteix segons la normativa europea EASA-66 i que està reconeguda per la Dirección General de Aviación Civil.

Es tracta de 3.000 hores distribuïdes en 2.600 hores de formació teòrica i pràctica al centre (els dos primers cursos), i de 400 hores de pràctiques a empreses (el tercer curs).

La formació està subvencionada per la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de VNG, havent-hi també una aportació econòmica per part de l’alumnat.
Enguany, la xerrada sobre la que va versar l’acte inaugural dels cursos es va centrar en els principis de responsabilitat, autoritat i disciplina en el marc de l’aprenentatge presencial.



A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local