Flash

Comencen les obres de la nova rotonda de la ronda Ibèrica

A més, el carrer de la Masia d’en Frederic s’habilitarà en sentit contrari a la circulació des del carrer de l’Escorxador. Aquestes obres es fan prèviament al desdoblament de la ronda Ibèrica.

L’entrada i sortida dels guals afectats es realitzarà pel carrer de les Casernes, pel carrer de l’Escorxador i pel carrer de la Masia d’en Frederic, en sentit contrari a la circulació. Aquestes obres estaven programades, inicialment, pel mes d’agost, tot i que no es van poder dur a terme per problemes tècnics.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local