L'expositor de l'Any Rusiñol a la Fira Cultural de Màlaga
VD |
27-09-2006 22:06
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El logotip de lAny, realitzat per lartista Fernando Krahn, decorava lestand on es disposava dinformació daquest esdeveniment, dels actes previstos i de tota loferta cultural de Sitges . La fira està adreçada, els dos primers dies, als professionals del sector turístic i cultural, i el cap de setmana al públic en general.
Parallel a la celebració de la Fira, va tenir lloc un workshop on una de les tècniques del Patronat de Turisme es va entrevistar amb 40 professionals de mercats tan diversos com els EEUU, Japó, Austràlia i diferents països europeus. La oferta cultural de Sitges és un dels nostres principals recursos turístics i així ho vàrem constatar en aquesta trobada professional.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!