El projecte IGUALEM promou els plans digualtat doportunitats home dona.
VD |
01-10-2006 19:57
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Daquesta manera, les empreses que voluntàriament sacullin a aquesta iniciativa enceten un procés intern de revisió de tots els procediments lligats a la igualtat doportunitats on sinclouen la detecció daspectes a millorar dins dels propis plans de gestió de recursos humans i la impulsió de la gestió ètica i la responsabilitat social.
Des del projecte IGUALEM, que es desenvolupa en el CFO La Paperera, sofereix lassessorament i la tutorització per al desenvolupament dels plans digualtat. Així, es treballen aspectes a contemplar dins dels plans com, per exemple, la igualtat en laccés a llocs de treball, el desenvolupament de mesures que ajudin a conciliar la vida laboral, familiar i personal de la plantilla, la formació en millorar les competències per a la igualtat doportunitats per a tots els treballadors i les treballadores, la promoció de dones en càrrecs amb responsabilitat i la comunicació i el llenguatge no sexista, entre altres. També es promou un procés de reconeixement públic per a les empreses que treballin per la igualtat doportunitats home dona.
Dins daquest projecte, el passat dijous, 28 de setembre, va tenir lloc una conferència sobre RESPONSABILITAT SOCIAL DE LES EMPRESES a càrrec del Sr. Carles Campuzano, diputat al Congrés i vocal de la Subcomissió per a potenciar la responsabilitat social de les empreses. Aquest acte va estar organitzat, conjuntament, per lAssociació dEmpresaris del Garraf, Alt Penedès i Baix Penedès (ADEG), entitat compromesa en el projecte, i pel CFO La Paperera i es va comptar també amb la presència de lalcalde de la ciutat, Joan Ignasi Elena i del president de lADEG, Xavier Cardona.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!