Flash

El projecte IGUALEM promou els plans d’igualtat d’oportunitats home – dona a les empreses de l’Eix Diagonal

Afavorir mesures que ajudin a conciliar la vida laboral, familiar i personal i la inserció de dones en ocupacions tradicionalment masculines són els dos principals pilars dels plans d’igualtat

El projecte IGUALEM promou els plans d’igualtat d’oportunitats home – dona.

El projecte IGUALEM promou els plans d’igualtat d’oportunitats home – dona.

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

D’aquesta manera, les empreses que voluntàriament s’acullin a aquesta iniciativa enceten un procés intern de revisió de tots els procediments lligats a la igualtat d’oportunitats on s’inclouen la detecció d’aspectes a millorar dins dels propis plans de gestió de recursos humans i la impulsió de la gestió ètica i la responsabilitat social.

Des del projecte IGUALEM, que es desenvolupa en el CFO La Paperera, s’ofereix l’assessorament i la tutorització per al desenvolupament dels plans d’igualtat. Així, es treballen aspectes a contemplar dins dels plans com, per exemple, la igualtat en l’accés a llocs de treball, el desenvolupament de mesures que ajudin a conciliar la vida laboral, familiar i personal de la plantilla, la formació en millorar les competències per a la igualtat d’oportunitats per a tots els treballadors i les treballadores, la promoció de dones en càrrecs amb responsabilitat i la comunicació i el llenguatge no sexista, entre altres. També es promou un procés de reconeixement públic per a les empreses que treballin per la igualtat d’oportunitats home – dona.

Dins d’aquest projecte, el passat dijous, 28 de setembre, va tenir lloc una conferència sobre RESPONSABILITAT SOCIAL DE LES EMPRESES a càrrec del Sr. Carles Campuzano, diputat al Congrés i vocal de la Subcomissió per a potenciar la responsabilitat social de les empreses. Aquest acte va estar organitzat, conjuntament, per l’Associació d’Empresaris del Garraf, Alt Penedès i Baix Penedès (ADEG), entitat compromesa en el projecte, i pel CFO La Paperera i es va comptar també amb la presència de l’alcalde de la ciutat, Joan Ignasi Elena i del president de l’ADEG, Xavier Cardona.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local