Flash

El Casal Municipal de Sitges celebra el Dia de la Gent Gran

La celebració va coincidir amb la presentació del seu logotip i la representació d’una obra de teatre creada pels residents de Les Magnòlies

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Coincidint amb aquesta data, el passat diumenge es va presentar el nou logotip del Casal de la Gent Gran de Sitges i es va representar una obra de teatre, ideada pels avis i les àvies de la residència de Les Magnòlies.

Remarcar el caràcter integrador i plural del Casal de Gent Gran és el missatge del nou logotip del centre, realitzat pel dissenyador gràfic Jordi Llàcer. La imatge conceptual del Casal està acompanyada per colors que fan referència a Sitges: el blau del mar, el verd del Parc Natural del Garraf i el groc del sol. Aquesta proposta gràfica va ser escollida per un jurat entre altres sis propostes. Tant l’Ajuntament com la direcció del Casal de la Gent Gran van decidir canviar el logotip, després de més de vint anys, mitjançant un concurs públic.

Aquest, però, no va ser l’únic esdeveniment que va viure el col·lectiu en el marc de la celebració del Dia Internacional de la Gent Gran. L’auditori del Casal va acollir l’estrena de la obra de teatre “El conte del nen”, representada per l’aula d’activitats teatrals Tracart de Vilanova i la Geltrú, i amb textos elaborats pels avis i les àvies de la residència Les Magnòlies de Sitges.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local