Flash

El ple de Vilanova mostra el seu rebuig a les inversions en la xarxa ferroviària que han ignorat les rodalies del Garraf

Demanaran a Renfe que millori el servei i ofereixi una alternativa quan no funcioni la línia

Les inversions anunciades no contemplen la millora de la xarxa a la nostra comarca. fdg/c. castro

Les inversions anunciades no contemplen la millora de la xarxa a la nostra comarca. fdg/c. castro

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

L'acord entre els dos governs té com a principal objectiu contribuir a la millora i desenvolupament d'una xarxa ferroviària que garanteixi unes condicions òptimes de funcionalitat, comoditat i seguretat; i això no ha agradat als grups municipals de Vilanova, que van aprofitar el ple de dilluns per mostrar el seu rebuig a les inversions que han ignorat la complicada situació que pateixen les rodalies arran de les obres del TGV.

Les inversions anunciades enviaran 1.444 milions d'euros a les rodalies catalanes amb diverses actuacions com la nova línia Cornellà-Castelldefels, el desdoblament de la línia Barcelona-Vic o la creació de noves estacions. Per això, tots els partits de Vilanova van coincidir en reclamar a Renfe una millora urgent de la línia, la compensació per les molèsties que s'estan ocasionant als usuaris i que garanteixi un servei alternatiu de viatge en el cas que el tren no pugui oferir el trajecte.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local