Flash

El carrer de la Pastera quedarà tallat durant un mes per les obres de Casernes

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

L’entrada dels guals afectats es realitzarà per l’accés del torrent de la Pastera i pel carrer de les Premses, des del carrer de les Casernes i carrer Major. La sortida es realitzarà pel carrer de la Masia d’en Frederic.

El bus urbà (L2) es desviarà per la ronda Ibérica i s’anul·len les parades del carrer de les Casernes, carrer del Llimonet, plaça de les Casernes i Hospital. La parada de l’Hospital es traslladarà, provisionalment, a la ronda Ibèrica.

Per a qualsevol dubte o aclariment podeu adreçar-vos a la Regidoria de Serveis Viaris i Habitatge de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, de dilluns a divendres de les 9 a les 13.30 h i els dimecres de les 16.15 a les 19.15 h, o bé al telèfon 93 814 00 00.



El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local