VD |
08-11-2006 20:36
Lentrada dels guals afectats es realitzarà per laccés del torrent de la Pastera i pel carrer de les Premses, des del carrer de les Casernes i carrer Major. La sortida es realitzarà pel carrer de la Masia den Frederic.
El bus urbà (L2) es desviarà per la ronda Ibérica i sanul·len les parades del carrer de les Casernes, carrer del Llimonet, plaça de les Casernes i Hospital. La parada de lHospital es traslladarà, provisionalment, a la ronda Ibèrica.
Per a qualsevol dubte o aclariment podeu adreçar-vos a la Regidoria de Serveis Viaris i Habitatge de lAjuntament de Vilanova i la Geltrú, de dilluns a divendres de les 9 a les 13.30 h i els dimecres de les 16.15 a les 19.15 h, o bé al telèfon 93 814 00 00.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




