VD |
14-11-2006 21:29
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El curs, que forma part del programa Veuràs el que ets capaç de fer de lÀrea dEsports de la Diputació de Barcelona, es realitzarà, els diumenges 18 de novembre i 2 de desembre, al Complex Esportiu Municipal Parc del Garraf.
El seminari, que anirà a càrrec de Carles A. Montserrat, fisioterapeuta pediàtric i psicomotricista, tractarà aspectes com les possibilitats que ofereix laigua com a medi terapèutic i eduactiu; les discapacitats físiques i psíquiques o el maneig de persones discapacitades.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!