Flash

Es posen a la venda finalment les figuretes de plom de la darrera festa major

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

La regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Vilanova posarà a la venda, a partir del 22 de novembre, la remesa que va quedar pendent, per incompliment del proveïdor, de la figureta de plom editada en motiu de la Festa Major 2006.

Així, totes les persones que estiguin interessades podran adquirir la figureta dissenyada per la Festa Major 2006, a la parada situada al vestíbul de l’entrada de la Casa Olivella, els dies 22, 23, 29 i 30 de novembre, els matins de 12 a 14 h i les tardes de 16 a 18h.



El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local