Flash

Més de 200 persones assisteixen a una caminada pels Colls i Miralpeix, en el marc del cicle “Caminem cap als cent”

La zona dels Colls i Miralpeix està compartida per les tres principals poblacions de la comarca del Garraf (Vilanova i la Geltrú, Sant Pere de Ribes i Sitges) i és una excursió ideal per a qui no vulgui entrar en el Garraf més feréstec ni allunyar-se dels nuclis habitats. Sense grans desnivells, és una ruta ideal per a qui vulgui gaudir d’un passeig per la muntanya, tot veient fantàstiques vistes de cara al mar i en companyia d’una brisa marítima molt agradable.

En acabar la passejada es va organitzar un dinar en els jardins del Terramar, on els participants van poder gaudir de les fantàstiques instal·lacions d’aquest extens espai verd de la vila.

Els grups que van visitar la vila van valorar positivament l’organització de la passejada, del paisatge i del dia que van gaudir a Sitges, a més de destacar la hospitalitat rebuda per part del grup de sitgetans que formen part del programa de gent gran de la regidoria d’Esports.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local