VD |
07-12-2006 19:35
A Sitges la commemoració va consistir en la penjada d´un tapís, elaborat per familiars de víctimes de la malaltia, al balcó de l´Ajuntament, la col·locació d´un quadre simbòlic de Daniel Brull Pruna a l´entrada del Consistori i una taula informativa al Cap de la Vila.
El pintor Daniel Brull Pruna va realitzar un quadre simbòlic en què una àliga representa la medicina que agafa amb les seves urpes la malaltia de la SIDA per eradicar-la al món, mentre que des del Saló de Plens el grup Sitges per Sitges va encordar el tapís que va penjar al balcó de la casa consistorial.
Els llaços vermells que simbolitzen la solidaritat amb els malalts es podien trobar al Cap de la Vila on, durant unes hores, es va instal·lar una taula informativa per a tots els interessats en saber més sobre la malaltia.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




