Flash

Sant Pere de Ribes rep l'exposició fotogràfica 'Dones del Marroc, vides en blanc i negre'

S’exposarà a l’Escorxador de Sant Pere de Ribes a partir del 8 de gener

Xabier Mikel Laburu

Xabier Mikel Laburu

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Aquesta exposició, de Xabier Mikel Laburu i la Fundació Comaposada, que en col·laboració amb la regidoria de Cooperació Internacional de l’Ajuntament de Sant Pere de Ribes, ens ofereix una mostra que pretén donar a conèixer alguns aspectes de la vida de sis dones del nord del Marroc.

Naïma i Farida, que viuen en àrees rurals, a la província de Xauen; Naziha, que viu a la ciutat de Xauen; Meryem a Martil; Samita i Nadia, a Tànger. Tenen ocupacions diferents (camperola, mestra, professora de costura, infermera, administrativa), estats civils diversos (soltera, casada, divorciada) i edats diferents (des dels 18 fins els 50 anys); però totes són dones que treballen fora de casa.





El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local