El Cercle Professional ha estat l'impulsora de la publicació. fdg/rita lamsdorff
Solblau |
03-01-2007 18:22
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
L'historiador Miquel Altadill no deixa de sorprendre amb noves publicacions. Lúltima realització de la seva prolífica obra és el llibre 'Vilanova i la Geltrú a Cuba'. El llibre explica la faceta de la ciutat protagonitzada pels ciutadans que van decidir desplaçar-se més de mil quilòmetres per anar a trobar fortuna.
La publicació de 'Vilanova i la Geltrú a Cuba' ha estat impulsada i finançada pel Cercle Professional, que va ser l'entitat organitzadora de la presentació.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!