VD |
08-01-2007 21:59
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Té sentit el món en què vivim? Aquesta és la pregunta retòrica, sense resposta, que planteja Llimós a lobra. Aquest retaule monumental està basat en les armes de destrucció massiva i en les pors generades després dels atemptats de l11-S a Nova York. El mural està format per 21 teles que donen una dimensió total a lobra d11,20 x 6 metres. A partir de tres olis, lartista va construir Metamorfosi, sense cap esbós previ, una peça que també resumeix la seva trajectòria, amb la contraposició dimatges figuratives a partir de diversos colors.
Tot i que lartista la va crear entre els anys 2003 i 2004, Sitges ha estat el lloc escollit per Llimós per a exposar-la per primera vegada, en el marc de lexposició Obra recent que es pot visitar a ledifici Miramar, una mostra de les obres més representatives de lartista barceloní de la seva darrera etapa, compresa entre els anys 1993 i 2006. Entre aquestes destaca una gran escultura anomenada Miraestels, ubicada a lentrada de ledifici, que es reprodueix en les aigües de la platja Sant Sebastià. Aquesta peça, que es va instal·lar a la darrera edició del Saló Nàutic de Barcelona, ha estat realitzada amb materials de poliester per a garantir la seva estabilitat dins de laigua.
La mostra Obra recent es pot visitar a ledifici Miramar i lobra Metamorfosi al Mercat Vell fins el proper 28 de gener, de dilluns a divendres de deu del matí a dues del migdia, i dissabtes, diumenges i festius donze del matí a dues del migdia i de cinc de la tarda a dos quarts de nou del vespre.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!