CUBELLES

Ignacio Vizcaino guanya el Concurs del Cartell de Carnaval de Cubelles

La comissió fa una crida en l'organització de l'arrivo de l'arribada de Ses majestats Carnestoltes

Cartell de Carnaval de Cubelles 2007 obra de Ignacio Vizcaino

Cartell de Carnaval de Cubelles 2007 obra de Ignacio Vizcaino

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El treball guanyador aboca un seguit de caricatures abstractes i amb molt de color en contrast amb un fons groc. En total, al concurs hi han participat una dotzena de cartells, que seran exposats a la sala d’exposicions del Centre Social.

Amb la primera reunió de l’any per part de la comissió i l’elecció del cartell 2007, comencen els treballs organitzatius del Carnaval de Cubelles. Entre les principals novetats està el canvi de recorregut, l’enllumenat dels carrers de la rua per part de l’Ajuntament i l’organització del cinar del comparser. Enguany el Carnaval està previst del 15 al 21 de febrer, amb la merengada, les rues, el ball de nit, les comparses, xocolatada i, finalment, l’enterrament del Carnestoltes.

Cal destacar que s'ha obert el període d’inscripcions per participar en el Concurs de Carrosses i Grups de Disfresses, que estan novament subvencionades. Les inscripcions s’han de realitzar a la regidoria de Cultura al Centre Social.

La regidoria també ha fet una crida per l’organització, per part d’una entitat, de l’arribo de Ses majestat el rei Carnestoltes. Igualment, ha demanat la col·laboració en l’elaboració del temible sermó, així que les persones que estiguin interessades han de presentar els seus rodolins d’una manera anònima a les bústies ubicades al Centre social i al Casal de Cultura.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local