Grup Xarxa de Vilanova |
29-01-2007 21:02
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El somin duna nit destiu sinspira en el clàssic de Shakespeare i sexplica amb titelles, cançons i màgia. El follet Puck és lencarregat dexplicar aquesta història, amb un guí sòlid i ple de malentesos i escenes divertides. Teia Moner hi crea un espectacle amb una gran bellesa plàstica. Les cançons són de Pep López.
Actiu i titellaire, Teia Moner ha estat també formadora en làmbit de leducació viaul i plàstica a lICE, a Rosa Sensat i a les escoles destiu. Formada a Itàlia, Polònia, Anglaterra i Alemanya com a titellaire, ha treballar com a clown, en el camp de lanimació i cinema amb plastilina, en màgia (amb el màgic Andreu), en diverses televions de lEstat o com a actriu, entre daltres, al Centre Dramàtic de la Generalitat. És premi Rialles i Premi Xarxa, i ha creat més de 25 espectacles, amb gires per tot Europa.
Les entrades es poden adquirir dissabte, de sis a vuit de la tarda, o diumenge, una hora abans de cada representació, a la mateixa taquilla del Círcol Catòlic.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!