Vd |
30-01-2007 21:11
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
LAjuntament de Vilanova i la Geltrú informa que els dies 5 i 6 de febrer de 2007 el carrer de la Providència romandrà tallat a la circulació de vehicles fins el carrer de lUnió, des de la cantonada del carrer de lAlmirall Colom i del carrer dels Escolapis (Estudis), a conseqüència del soterrament duna línia de fibra òptica a la cantonada del carrer del Correu.
Lentrada i sortida de la zona de càrrega i descàrrega dels comerços de la plaça de Soler i Gustem, es realitzarà per laccés del carrer de la Llibertat.
Al marge d'aquest tall, la Regidoria de Serveis Viaris i Habitatge de lAjuntament de Vilanova i la Geltrú també ha informat que a conseqüència duna intervenció de la companyia Telefónica al carrer del Recreo els pròxims dies 31, 1 i 2 de febrer de 2007, romandrà tallat a la circulació de vehicles en el tram comprés entre las rambla Principal i el carrer del Vapor, des de laccés al carrer de Santa Eulàlia pel carrer de la Unió.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!