Imatge exterior del xalet de la urbanització Mas Mestre que va ser assaltat. fdg/rita lamsdorff
VD |
12-02-2007 23:43
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Tres encaputxats van lligar de mans i peus divendres a la matinada la propietària d'un xalet d'Olivella, que es trobava sola en el moment dels fets. Els assaltants van entrar amb molta violència a l'habitació quan la dona dormia, cap a les quatre de la matinada, la van lligar i la van amenaçar de mort mentre escorcollaven el domicili. Finalment, els lladres només es van endur un cotxe de la marca BMW X5 que la Guàrdia Civil el va poder recuperar d'endemà, tot i que no ha trascendit el municipi on va ser localitzar.
La dona dormia a la seva habitació quan van entrar els lladres i la van despertar i immobilitzar al llit mentre regiraven la casa en busca del seu botí. Finalment, els assaltants només es van endur el vehicle de la família.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!