VD |
15-02-2007 23:22
Els convenis, aprovats per unanimitat en el Ple municipal del passat 5 de febrer, preveuen la cessió de lús, no de la titularitat, dels equipaments de les dues entitats històriques a lAjuntament per a la realització dactes i esdeveniments de caràcter públic. Com a contraprestació, lAjuntament farà una aportació econòmica de 110.000 euros aquest 2007 i de 190.000 euros el 2008 a cadascuna de les dues entitats per actualitzar els seus patrimonis i potenciar la cultura a la vila.
A més a més, la signatura daquests convenis és el primer pas oficial per a la creació de dues comissions de treball, una per a cada entitat, integrada per tres representants de lAjuntament i per tres membres de cada institució que hauran de redactar els estatuts que regiran el funcionament de dues fundacions, una per la Societat Recreativa El Retiro i una altra pel Casino Prado Suburense, que permetrà vetllar per les seves viabilitats econòmiques, i allargar lexistència de les dues entitats, amb més de 130 anys dhistòria cadascuna, sense perdre les seves respectives idiosincràsies.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




