Flash

Les merengues obren el carnaval de Vilanova

La ciutat espera aquest divendres l'arribada de sa majestat Carnestoltes

Una de les merengues gegants cau del balcó de Cal Blanch, el pare de la Merengada. FdG/Carles Castro

Una de les merengues gegants cau del balcó de Cal Blanch, el pare de la Merengada. FdG/Carles Castro

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El carnaval de Vilanova ha començat a rodar aquest tarda amb una grane mpastifada de merenga que ha arribat a tots els racons de la ciutat. Més de 500 infants han seguit les guerres de merengue que s'anaven repetint a les portes de cada pastisseria. La concentració s'ha fet al carrer de les Casernes, davant de la pastisseria Hidalgo, a dos quarts de cinc de la tarda, i a continuació, els nens han seguit la bandera de la Merengada fins a la plaça de la Paperera.

Les batalles de merenga, al menys de forma oficial, han finalitzat a les sis de la tarda a la plaça de la Paperera, amb una festa infantil en la qual havia d'intervenir el grup d'animació Pica-Picarol. Ho han intentat, però el llencament constant de merengues ho ha fet impossible.

A la nit, més d'una vintena d'entitats han preparat xatonades populars a les seus socials, que inevitablement acabaran amb improvisades batalles de merenga.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local