Sitges

La XIV Fira d’Art de Sitges finalitza aquest cap de setmana amb la participació de 51 artistes més

L’edició d’un catàleg del centenar de participants dels dos caps de setmana és una de les principals novetats d’enguany

La Fira es reprendrà aquest cap de setmana amb l’exposició de 51 artistes més. fdg/miquel vall

La Fira es reprendrà aquest cap de setmana amb l’exposició de 51 artistes més. fdg/miquel vall

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

L’edició d’enguany es va inaugurar, en el seu primer cap de setmana, el passat dissabte amb canvis respecte als anys anteriors. Entre aquests destaquen el catàleg commemoratiu dels 102 participants de tot el certamen, l’exposició de les vint-i-cinc obres finalistes del concurs per al cartell oficial d’aquest 2007 i els estants per encabir els artistes. Els participants han rebut de forma molt positiva aquesta nova distribució, ja que facilita la promoció de les seves obres artístiques.

La Fira d’Art s’ha consolidat com un espai artístic per adquirir gran varietat de propostes i com una oportunitat per a què els pintors i els marxants prenguin contacte per futurs projectes artístics. Tot i que la Fira és oberta a les disciplines de l’escultura o la fotografia artística, la tendència majoritària és la pintura.

La Fira es reprendrà aquest cap de setmana amb l’exposició de 51 artistes més, la presentació del llibre “El pintor de la interioridad humana: Manuel Blesa” de Francoisa Antonovich, l’audició - ballada de sardanes amb la Cobla Contemporània, el Parc infantil a càrrec de la Colla Jove de Castellers de Sitges, i la celebració del VIè Concurs de Pintura Ràpida del Casino Prado.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local