VNG

Tallat el carrer Hernani de Vilanova per obres de la companyia d'aigües

L’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú informa que, a partir del dimarts 20 de març i durant tres dies, estarà tallat al trànsit de vehicles el carrer d’Hernani, en el tram comprès entre la rambla de Josep Tomàs Ventosa i el carrer de Bilbao, a causa d’unes connexions a la xarxa de subministrament d’aigua per part de la Companyia Municipal d’Abastament d’aigües.

Mentre durin les obres, l’entrada dels guals afectats es realitzarà pel carrer de Bilbao i la sortida pel carrer d’Hernani.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local