VD |
20-03-2007 23:03
Amb motiu de les obres de pavimentació del carrer del Correu, la Companyia dAigües de Vilanova i la Geltrú comunica que ha de reparar i renovar la xarxa de la zona afectada, i que per tant sha de produir una intervenció que comportarà el tall de subministrament de la canonada principal que abasta daigua als sectors indicats, durant lexecució dels treballs.
La durada aproximada del tall és set hores i els treballs es faran aquest dimecres 21 de marc de 2007 a partir de les 9 matí
Carrers afectats: Llibertat, Correu, Unió, Narcís de Monturiol, Sant Sebastià, Fruita, Sant Felip Neri, Rambla Vidal, Rambla Ventosa, Rambla Exposició, Rambla de la Pau, Forn de vidre, Providència, Codonyat, Anselm Clavé, Parlament, Restauració, Marqués del Duero, Hernani.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!