AMICU |
23-03-2007 18:19
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
En el Ple de lajuntament de Cubelles del dia 19 de març, vàrem saber per boca del regidor dEsquerra, el senyor Joan Andreu Rodriguez i Serra, que el nostre municipi ha perdut una subvenció per dur a terme un projecte daccessibilitat pel municipi del INSERSO-ONCE, per no haver aportat la documentació requerida, cosa que a nosaltres, i a moltíssima gent, ha enfurismat moltíssim, ja que coarta el nostre dret a desenvolupar les nostres activitats de manera normal.
De tots és sabut les moltes deficiències que pateix el nostre municipi, i no cal que nosaltres les detallem, però si que creiem que nosaltres, com col·lectiu amb problemes daccessibilitat, mereixem que siguin respectats els nostres drets a poder desenvolupar les nostres activitats del dia a dia, de la manera més normal possible, i per això ens cal que el nostre poble sigui més accessible.
L'associació AMICU, sha posat en contacte amb tots els grups polítics del nostre Ajuntament, comunicant-los que, en els propers dies sobrirà una nova convocatòria de subvencions a la que, esperem i desitgem, faran, com partits representants de tots els ciutadans, tot el que sigui a les seves mans, perquè ens sigui concedida.
AMICU, emplaça públicament i per mitjà daquest comunicat a tots els grups polítics de Cubelles, a comprometres, ara que sapropa la campanya electoral, que dins de la propera legislatura es durà a terme un Pla total daccessibilitat pel municipi, sigui amb subvencions o amb fons del propi municipi
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!