Xarxa d'Espectacle Infantil i Juvenil |
27-03-2007 20:52
Com a primer diumenge de mes, l'1 d'abril toca espectacle per a tot
públic al Catòlic, organitzat per la Xarxa d'Espectacle Infantil i
Juvenil de Vilanova, amb el suport de l'Ajuntament.
Aquesta més és l'obra Les 7 cabretes i el llop de la companyia Sim
Salabim. És una versió del clàssic conte infantil, passat a musical i
amb titelles, i amb un gir en l'argument final. L'obra, amb una
durada de 60 minuts, està representada pels actors-manipuladors Lluís Petra i Pilar Nieto.
Com en totes les funcions de la Xarxa, els Gats del Catòlic presentaran el muntatge al públic, gràcies a la col·laboració de l'Aula de Teatre de Tracart.
Les 7 cabretes i el llop es representarà a dos quarts de sis de la
tarda, aquest abril ja en una única funció. Les entrades es vendran
dissabte, de sis a vuit de la tarda, i diumenge de dos quarts de cinc a dos quarts de sis de la tarda.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!