VNG

Es presenta la programació d'Arts escèniques del trimestre abril - juny a Vilanova

Com a novetat se celebrarà un cicle de jazz al Foment Vilanoví

L'Orquestra de Cambra del Garraf canvia el nom per Associació Musical al Garraf Eduard Toldrà

L'Orquestra de Cambra del Garraf canvia el nom per Associació Musical al Garraf Eduard Toldrà

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Mercè Foradada també ha destacat el concert en homenatge al mestre Eduard Toldrà, a càrrec de l'Orquestra de Cambra del Garraf. En aquest concert, on s'estrenarà la versió per a orquestra de cordes de les Danses de Vilanova d'Eduard Toldrà i col·laboraran de forma especial Leonora Milà i Carles Masdeu. En aquest concert es farà públic també el canvi de nom de l'orquestra que passarà a ser Associació Musical al Garraf Eduard Toldrà.

També destaca en aquesta programació la presentació del quart treball d'Elisabet Raspall, 'Quatro' el divendres 13 d'abril, al Foment Vilanoví, mentre que entre els espectacles per al públic infantil cal assenyalar la representació teatral 'El vol d’Ícar', el diumenge 15 d'abril a les 17.30 h al Círcol Catòlic.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local