El complex esportiu disposa de piscines cobertes, una zona de salut/wellness, solàrium, sales esportives i un centre mèdic
VD |
13-05-2007 20:32
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El complex esportiu disposa de piscines cobertes, una zona de salut/wellness, solàrium, sales esportives i un centre mèdic. Concretament incorpora els següents espais: piscina amb un vas polivalent de 25 x 16,6 m, dos vasos recreatius de geometira irregular d'uns 150 m2 de superfície, zona termal, d'hidromassatge i relaxació, - amb piscina de relax i vas de contrast d'aigua freda, sauna, banys de vapor, àrea de tractaments i solàriums -, i sales esportives cardiovascular (d'uns 500 m2 de superfície) i polivalents (de 62, 118 i 200 m2 respectivament).
També incorpora una sala específica de ciclisme indoor / spinning. A més, hi ha espais complementaris amb 2 vestidors col·lectius d'abonats, 4 vestidors de grups, vestidor de família, centre mèdic i resta d'espais auxiliars i àrees tècniques, una grada per a espectadors i bar local social.
Els espais descrits es desenvolupen en dues plantes principals més una planta soterrani i alguna zona d'altell que acullen les instal·lacions. La superfície construïda del conjunt és d'uns 5.000 m2.
La inversió ha estat de 5.835.620,49 euros per a l'execució de l'obra i 1.131.135,52 euros per a equipament i material. El finançament de l'actuació compta amb aportacions de la Diputació de Barcelona (500.000 euros), de l'Ajuntament de Sitges (2.500.000 d'eruos) i de l'empresa gestora SEAESITGES SL (2.835.620,49 euros per a la infrastructura i 1.131.135,52 euros en concepte de material esportiu).
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!