El cens electoral de Vilanova és de 47.104 persones, 1.621 més que en les eleccions del 2003.
VD |
27-05-2007 17:48
La participació fins a les sis de la tarda, segons les dades oficials, ha estat del 37,9%, la mínima si es compara amb els avanços de participació de les darreres convocatòries municipals a la ciutat. Fins aquesta hora, han votat un total de 17.585 persones, mentre que a la mateixa hora però en les eleccions municipals del 2003 ho havien fet 21.864 votants, el que representava un 48,1% del total.
A les dues de la tarda, la participació era del 28,8%. Fins aquell moment, un total de 13.368 electors havien exercit el seu dret al vot a la ciutat abans de dinar. I els primers que ho han fet han estat els alcaldables i candidats de les diferents formacions polítiques, que acompanyats en la majoria dels casos pels seus familiars han acudit a la seva cita amb les urnes.
En les darreres eleccions municipals, la participació durant tota la jornada va ser del 61% dels electors, encara que en el primer avanç corresponent també a les dues de la tarda havien votat el 35,3% dels electors, gairebé set punts per sobre de la participació d'aquests comicis.
En aquesta ocasió, el cens electoral a la ciutat és de 47.104 persones, 1.621 més que en les eleccions municipals del 2003.
17.585 (37,9%)
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!