VNG

Festa del Ball d'Enveja

Cartell promocional de la festa

Cartell promocional de la festa

Aquest any es farà una fideuà popular a càrrec dels Llaguts de la Cofraria de Pescadors de Vilanova i la Geltrú, un cercavila de foc on hi participaran els Canyafocs de Canyelles, els diables del Prat de Llobregat, els Tronats de Mar de Vilanova i la Geltrú i el Ball d'Enveja.

El recorregut del cercavila serà:

Sortida de l'ermita pel c/ de la torre d'Enveja direcció Barcelona, baixant a mà dreta pel c/ Bailen fins al c/ Sant Onofre, Plaça Beatriu de Claramunt, c/ Menedez i Pelayo fins arribar un altre cop a la Torre d'Enveja.

Una vegada acabat el cercavila, començarà un ball popular a l'esplanada de la torre d'Enveja amb coca, cava i música per tota la família.

Fideuà, coca i cava per només 5 euros!!

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local