Les dues plantes que es tancaran durant lestiu sumen un total de 44 llits. fdg/ carles castro
VD |
03-06-2007 17:19
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
LHospital Sant Camil disposarà duns trenta llits menys durant els mesos de juliol, agost i principis de setembre per falta de personal dinfermeria. La direcció del centre ha anunciat que tancarà la segona i la sisena planta de ledifici, dedicades a pacients de cirurgia i cardiologia. Lhospital necessitaria una quinzena dinfermers per atendre les dues plantes, i fer front a les vacances del personal del centre; segons ha assegurat el gerent de lhospital, Xavier Singla, la direcció ha contactat amb collegis dinfermeria daltres punts de lestat, com Andalusia, per intentar captar personal que supleixi la falta dinfermers, sense aconseguir-ho fins el moment.
Les dues plantes que es tancaran durant lestiu sumen un total de 44 llits. Lhospital preveu installar uns quinze llits més a un espai situat al costat durgències, el que fa que dels 159 llits de lhospital acabi perdent-ne una trentena.
El centre també assegura que disposarà duns tretze llits més a lhospital Sant Antoni Abat. Singla ha afirmat que el servei no empitjorarà, i que les urgències comptaran amb el corresponent reforç destiu.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!