Ball de Bastons de Vilanova. fdg/ carles castro
VD |
12-06-2007 13:02
La festa començarà a partir de les vuit del vespre al carrer Terrissaires, on es farà primer l'encesa d'una traca. Acte seguit, es faran els parlaments d'un representant de la colla i de la presidenta de l'Agrupació de Balls Populars, Astrid Pamplona, així com el nou responsable de Cultura del consistori.
L'acte també inclourà el descobriment duna placa commemorativa a la paret del Nº1 del carrer Terrissarires que reproduirà la partitura de la Pavana i la frase "En aquest lloc , lany 1977 es va recuperar el ball de bastons vilanoví". Cap a les nou del vespre, es farà una ballada de ball de bastons a càrrec de la colla gran, que executarà les peces La primera (Cirereta), la Milana, La Boja i la Pavana.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!