Sant Pere de Ribes

Comunicat d'Iniciativa per Catalunya de Sant Pere de Ribes

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Davant del marc resultant de les darreres eleccions, que han donat pas a un govern en minoria, i després d’haver encetat un procés de contactes i converses amb les diferents formacions polítiques del municipi, la coalició d’Iniciativa per Catalunya Verds i Esquerra Unida i Alternativa de Sant Pere de Ribes, està treballant per a poder trobar el consens i acords necessaris per a aconseguir una governabilitat d’esquerres progressista i ecologista a Ribes i Roquetes.

En aquest sentit, les bases sobre les que es pot construir un pacte de governabilitat estan assentades sobre la creació de diferents comissions i meses de negociació i consens sobre els principals aspectes que avui, determinen l’avinença cap a una política municipal progressista amb base a la cohesió social i l’equilibri territorial.

L’ordenació territorial, els plans de millora i el pla d’equipaments hauran de ser motiu de creació de les esmentades taules de deliberació, consens i decisió, en les que hi participin totes les forces del municipi.

Davant d’aquesta realitat, ens emplacem, tal i com hem fet des del primer dia, a continuar treballant, escoltant i donant a conèixer els processos de converses i acords que es van realitzant.

Bona Festa Major!

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local