VNG

Cremen set contenidors en una nit a Vilanova

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Els bombers han hagut d'atendre aquest cap de setmana set incendis, presumptament provocats, en contenidors de la brossa de Vilanova i la Geltrú.

Segons han informat els bombers, els incendis han tingut lloc entre les tres de la matinada i un quart de vuit del matí de diumenge. El primer contenidor que s'ha cremat ha estat poc després de les tres al carrer de la Unió. Després, en poc més de quatre hores, s'han anat succeïnt els incendis per tot el nucli urbà.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local