El Mercat Vell va ser un dels escenaris de les lesctures de poemes. fdg/ marcel fabra
VD |
09-07-2007 22:05
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
La programació ha inclòs lectures de poemes, concerts, exposicions i tertúlies. El Mercat Vell va acollir lexposició Sitges: mercat/marcat de poesia, comissionada per Edu Sentís i Viki Gallardo, que plasmava gràficament la personalitat dels nou poetes convidats, i va ser el marc de projecció del videoart "El poeta és la seva obra, l'obra és el poeta", creat per Santiago Krahn i Carlos Lupprian.
La festa literària va finalitzar diumenge amb la interpretació de La cançó de Zaira de Santiago Rusiñol i Enric Morera, interpretada per Gemma Biosca i Joana Fort. Després de la bona acollida de la iniciativa, es preveu que la Festa de la Poesia retorni lany vinent per homenatjar daltres poetes.
En el marc de la I Festa de la Poesia a Sitges, lactor afincat des de fa uns anys a la vila, Fernando Guillén, es va acomiadar dissabte a la tarda del món del teatre amb la darrera representació de lobra El vals del Adiós de Louis Aragon, després de 55 anys de carrera professional. En aquest títol, que ha estat els darrers mesos a la cartellera del Teatro Español de Madrid, Guillén interpreta el propi escriptor Louis Aragon, qui recorda de forma surrealista la seva vida, marcada per la defensa de les idees comunistes a França.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!