Vilanova.cat |
17-07-2007 20:42
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
La Creu Roja va detectar el vessament i va avisar la Policia Local i el Servei de Medi Ambient municipal que, immediatament, va ordenar el tancament preventiu de la platja del Far. Es va hissar la bandera vermella, prohibint el bany, i es va demanar als banyistes que sortissin de l'aigua, tal i com marca el protocol d'actuació per a aquests casos.
Un cop els serveis tècnics de la Mancomunitat de Municipis Penedès-Garraf van esbrinar l'origen del vessament i van garantir la salubritat de l'aigua es va desactivar el protocol d'alerta, obrint la platja al bany novament cap a les 14.30 hores.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!