VNG

El trencament d'una canonada d'aigua potable provoca un vessament a la platja del far

L'abocament d'aigua potable, barrejada amb aigües residuals i fangs, va obligar a tancar preventivament durant unes hores la platja del Far

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El trencament d'una canonada de la xarxa d'Aigües Ter-Llobregat, a la zona de la Vilanoveta, va fer que l'aigua arribés fins a la xarxa del clavegueram. El vessament que es va produir a la platja del Far era doncs, d'aigües residuals diluïdes amb aigua de consum i fangs de l'últim tram del torrent.

La Creu Roja va detectar el vessament i va avisar la Policia Local i el Servei de Medi Ambient municipal que, immediatament, va ordenar el tancament preventiu de la platja del Far. Es va hissar la bandera vermella, prohibint el bany, i es va demanar als banyistes que sortissin de l'aigua, tal i com marca el protocol d'actuació per a aquests casos.

Un cop els serveis tècnics de la Mancomunitat de Municipis Penedès-Garraf van esbrinar l'origen del vessament i van garantir la salubritat de l'aigua es va desactivar el protocol d'alerta, obrint la platja al bany novament cap a les 14.30 hores.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local