Isaac Gàlvez va morir en un accident al Sis Dies de Gant de Bèlgica. FdG/Rita Lamsdorff
Vilanova.cat |
22-07-2007 12:35
El campionat també preveu una excel·lent participació internacional amb destacats noms com el nord-americà Michael Blatchford, recent guanyador als Campionats Panamericans, el seu homòleg sud-africà, Morne Blignaut, o el francès Arnaud Duble, posseïdor de record del món dels 500 metres llançats, fins al passat mes de maig.
La participació es completa amb la presència de ciclistes dels Estats Units, França, Gran Bretanya, Països Baixos i Sud-Àfrica.
Pel que fa al programa del Gran Premi Internacional de Pista 1r Memorial Isaac Gálvez inclourà proves de velocitat (Esprint i Keirin) i de fons (Puntuació i Madison), així com els Campionats de Catalunya de Tàndems ONCE on, entre d'altres, participaran els catalans i actuals campions del món de la disciplina, Christian Venge i David Llauradó, a més d'exhibicions de ciclisme paralímpic i curses de promoció per a les categories d'infantils, cadets, júniors i fèmines.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!