VNG

La Caixa i l'Ajuntament de Vilanova presenten una exposició sobre els orígens de l'home

La mostra s'estructura en diversos àmbits i presenta cinc moments clau en l'evolució de la humanitat

L'Exposició està instal·lada en una carpa a la plaça del Port

L'Exposició està instal·lada en una carpa a la plaça del Port

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Organitzada per l'Obra Social de 'la Caixa' amb la col.laboració de l'Ajuntament de VNG i la participació de Ports de la Generalitat, la mostra reconstrueix diferents etapes de l'evolució, les formes de vida dels diferents homínids de fa 10 milions d'anys, quan el Dryopithecus poblava les selves humides d'Europa, o de fa 35.000 anys, quan l'Homo sapiens feia les pintures rupestres a les coves. L'exposició combina el rigor científic amb una voluntat divulgativa: escenografies de mida natural i reproduccions realistes d'individus de les diferents espècies, són alguns dels elements museogràfics que constitueixen la mostra.

L'exposició 'Orígens. Cinc fites en l'evolució humana', comissariada per Lluís Batista sota la supervisió d'Eudald Carbonell (codirector de les investigacions al jaciment d'Atapuerca, Burgos), es podrà visitar del 23 de juliol al 28 d'agost, de dimarts a divendres de 12,30 a 14 hores i de 18 a 21 hores. Els dissabtes, diumenges i festius d'11 a 14 hores i de 17 a 22 hores. Els dilluns no festius l'exposició estarà tancada.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local