Obús de bronze de 21 cm carregat per un grup de milicians republicans.
VD |
06-08-2007 23:22
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Els Efectius del Grup Especial d'Activitats Subaquàtiques (GEAS) de la Guàrdia Civil van fer esclatar de forma controlada aquest obús de la Guerra Civil i van realitzar una exhaustiva batuda per la zona per localitzar-ne d'altres. De fet, es fan trobar diversos obusos i de diferent calibre que la Guàrdia Civil va enviar mar endins per esclatar-los amb major seguretat. En total, la Guàrdia Civil calcula que es van localitzar uns 20 quilos d'explosius TNT.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!