Sant Pere de Ribes

Blanco es reuneix amb les juntes dels Casals d’Avis

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

L’alcalde de Sant Pere de Ribes, Josep Antoni Blanco, i la regidora de Benestar Social, Núria Mestre, es van reunir fa uns dies amb les juntes directives dels Casals d’Avis de Ribes i les Roquetes. Les respectives trobades van servir per presentar oficialment la nova regidora que s’ocuparà de les competències de Benestar Social i Sanitat i, per tant, també dels casals de jubilats i pensionistes del municipi.

Durant les reunions, la regidora va escoltar les demandes i les diverses peticions que els representants d’aquests col•lectius de gent gran li van voler fer arribar i es va mostrar disposada a col•laborar en tot allò que sigui possible. En aquestes trobades també es va parlar del dia a dia de les entitats, del seu funcionament i de la seva gestió. Una de les preocupacions dels Casals és el finançament d’aquests, donat que cada vegada presten més serveis i organitzen més activitats pels seus usuaris.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local