Primer esbòs dels bessons de la Geltrú
Ass. Amics del Drac de la Geltrú |
07-08-2007 23:30
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Dissabte, a les 21 hores sobriran les portes del Castell de la Geltrú i shi podran veure exposades les bèsties participants al Tomb de Foc, que aquest any són el Corb de Corbera de Llobregat, el Drac Grafus de Tortosa, el Drac de la Geltrú i el Drac petit de la Geltrú Barrina. Les dues colles convidades daquest any, el Corb i el Grafus, destaquen perquè són dues bèsties amb molts punts de foc, concretament 15 i 16 punts de foc respectivament.
A les 22:30 hores puntualment siniciarà lespectacle infernal amb el Cabró, els Quatre Elements, i la Malèfica embarassada, que amb lajuda de nous personatges donarà a llum als bessons de la Geltrú.
Al acabar lespectacle, cap a les 22:45 hores siniciarà el Tomb de Foc amb les bèsties participants i Markatú Batucada de Sitges, que acompanyarà al Cabró i als altres éssers al llarg del recorregut. Un recorregut que acabarà a la Rambla del Castell amb un autèntic Avern Infernal amb lencesa conjunta de totes les colles, cascades, i el Solstici, un artefacte pirotècnic. I quan acabi el foc, i a la mateixa Rambla del Castell, es donarà pas al Ball de Festa Major amb lorquestra Paradis.
Itinerari del Tomb de Foc: Plaça de Font i Gumà, C/ Arengaders, Jardins Toldrà, Plaça Assumpció, C/ Rectoria, C/ Arquebisbe Armanyà, Plaça Segrat Cor, C/ Terrissaires, C/ Castell, C/ Jaume I, C/ Roques, Plaça Lledoners, C/ Bonaire, Portal de Sitges, C/ de la Creu, C/ Santa Maria, C/ Barcelona, C/ Tigre, C/ Cristòfol Raventós Soler i Rambla del Castell.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!