Les ambulàncies sortint de les instalacions de la pirotècnia. fdg/ marcel fabra
VD |
13-08-2007 14:00
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
De moment, l'únic que es coneix és que ha explotat una de les casetes de lempresa, i un operador ha mort com a conseqüència de l'explosió. A hores dara, es desconeixen les causes que haurien produït aquest accident.
Cinc dotacions dels Bombers de la Generalitat de Catalunya (dels parcs de Vilanova i la Geltrú, Martorell i de comandament) shan desplaçat immediatament fins al lloc del sinistre, on també treballen a hores d'ara dues patrulles dels Mossos dEsquadra.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!