VNG

Propostes diferents per visitar els museus de Vilanova

Nits de música i art al Museu Balaguer

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

En l'activitat Nits de música i art al Museu Víctor Balaguer, els visitants podran conèixer, per exemple, el significat dels esgrafiats de l'exterior de l'edifici, les col·leccions que s'hi conserven i també podran accedir a la cúpula, generalment tancada al públic. En acabat, es premiarà els visitants amb un petit concert de jazz al jardí del museu, a càrrec de Josep M. Merseguer i Anna Català, acompanyat d'una copa de cava. La visita aquest divendres, 17 d'agost, començarà a les 22.30 h. N'hi haurà una altra sessió el 24 d'agost.

Una altra proposta, aquesta per dissabte al vespre, és a la Torre Blava, al passeig del Ribes Roges. L'activitat s'anomena Històries de la mar salada i té com a protagonista un mariner. Aquest narra mites i llegendes relacionats amb la instal·lació de l'artista Josep Guinovart dins de la torre. Els participants podran degustar un rom cremat. La visita a la Torre Blava és dissabte 18 d'agost a les 20 h.

Tant l'activitat Nits de música i art al Museu Víctor Balaguer com les Històries de la mar salada a la Torre Blava tenen un cost de 6 euros per persona. En tots dos casos és imprescindible inscriure's prèviament al telèfon 93 815 42 02.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local