A Cubelles, des de fa anys shan habilitat contenidors per a la recollida de brossa, paper-cartró, vidre i envasos
Ajt Cubelles |
30-08-2007 22:38
La tècnica de Medi Ambient de lAjuntament de Cubelles, Eva Escardó, ha assenyalat que és necessari fer una bona separació de residus, així la gran quantitat de quilos de rebuig que generem es podrien reaprofitar. La gran quantitat de brossa de rebuig que es genera diàriament representa un problema bàsic, donat que "els abocadors estan plens i la Generalitat de Catalunya penalitza tots els quilos i tones de brossa que no es reciclen i que van a abocadors". Actualment el cànon establert és de 10 per tona i està previst que aquest sincrementi a uns 15 per tona, encarint el preu de gestió del contenidor de rebuig. Si augmentés la quantitat de recollida selectiva, disminuiria tant el preu de gestió dels contenidors de rebuig com la penalització que paga lAjuntament, apunta Eva Escardó.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!