Poques retencions als peatges de l'autopista del Garraf. fdg/ rita lamsdorff
VD |
02-09-2007 19:21
Les retencions més importants s'han produït dissabte al matí de sortida i el retorn s'ha concentrat, sobretot, avui a la tarda. Les vies on es preveu un volum de trànsit més important tornen a ser lautopista AP-7 en tot el seu recorregut, sobretot en els extrems de Tarragona i Girona, però, especialment, en el tram comprès entre la Jonquera i Maçanet de la Selva, i entre Tarragona i el Vendrell; la N-340, a Tarragona, i la C-35, entre Vidreres i Llagostera, ja que, lexecució dunes obres impedeix habilitar les mesures especials habituals. Altra via on es preveuen retencions és l'autopista del Garraf.
Loperatiu policial posarà a les carreteres 628 agents desplegats per
diversos punts de la xarxa viària catalana. Loperatiu preveu, per aquest cap de setmana, 90 controls dalcoholèmia i 65 de velocitat, tant a vies de màxima mobilitat com a vies secundàries, a més
de patrulles de vigilància en els trams de mesures especials.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!