VNG

Amb el cavall com a protagonista

Imatge de l'espectacle 'Pagesos, traginers i cotxers'. fdg/ miquel vall

Imatge de l'espectacle 'Pagesos, traginers i cotxers'. fdg/ miquel vall

L'Associació dels Tres Tombs de Vilanova i la Geltrú ha organitzat aquest cap de setmana una nova edició de la Festa del cavall. Desenes de persones s'han desplaçat a la Masia d'en Frederic per participar de les diferents activitats gratuïtes que ha organitzat l'entitat amb l'objectiu de donar a conèixer el món del cavall, els traginers i la pagesia.

Un dels actes que ha tingut més seguiment per part del públic ha estat, un any més, l'espectacle que organitza l'entitat i que enguany tenia per títol 'Pagesos, traginers i cotxers'.

Diumenge al matí es va fer un esmorzar de traginer a la mateixa masia que va donar pas a una exhibició d'habilitat i manejabilitat de carros. L'entitat ja té els ulls posats en la propera edició dels Tres Tombs 2008.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local