Grup Municipal Partit Popular< |
24-09-2007 10:45
Daltra banda, el tram entre el carrer Àncora i la platja del Far, que parteix en dos el barri de Mar, també origina problemes de pudors i brutícia, sobretot en el seu tram inicial.
El PPC vilanoví espera que aquesta proposta pugui prosperar i acabi duna vegada per totes amb la indefinició permanent del Govern Municipal respecte de la necessitat de cobertura daquests dos trams de torrent.
Nous equipaments i espais públics
En una segona moció que es debatrà en aquest ple , els regidors populars també demanen que els projectes de nous espais urbans o de nous equipaments sigui acompanyat duna previsió de balanç dexplotació per tal de conèixer la despesa, que ocasionarà el manteniment dels mateixos, un cop executada lobra.
El PPC afirma que en els projectes es tenen en compte molts condicionants, però no es tenen en consideració els futurs costos de manteniment que tindria una repercussió directe sobre els pressupostos municipals.
Amb aquesta mesura el PPC espera poder contribuir positivament en la millora de la situació econòmica de lAjuntament.
Increment de la Policia Local.
Tanmateix en aquest Ple es tornarà a debatre la moció del PPC, que va quedar sobre la taula, en la que es demanava un increment de la plantilla de la Policia Local.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!