VD |
27-09-2007 09:33
També en relació amb la urbanització de lEixample de Mar, del 15 al 18 doctubre es tallarà la circulació en un un lateral de la rambla de la Pau. En concret, no es podrà transitar pel lateral en sentit cap a mar, en el tram entre els carrers de lÀncora i de Pere Jacas, per la reposició del cantell de la vorera que delimita la zona de lEixample de Mar.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!