SITGES

Sitges tindrà més carrers cèntrics vianalitzats

El Pla de Mobilitat de l'Ajuntament, actualment en fase de preparació, preveu la vianalització per fases d'alguns carrers cèntrics de la vila i la implantació d'un sistema de zones verdes d'aparcament per als veïns.El Pla de Mobilitat de l'Ajuntament

La platja de Sant Sebastià quedarà tancada a la circulació d'automobils. fdg/ carles castro

La platja de Sant Sebastià quedarà tancada a la circulació d'automobils. fdg/ carles castro

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

La previssió anunciada per l'Ajuntament és l'ampliació dels espais d'ús exclusiu per als vianants en alguns carrers cèntrics de la vila, però que els residents a Sitges disposin de zones verdes d'aparcament a prop, un sistema consistent en zones d'aparcament senyalitzades de color verd i destinades als veïns, segons va avançar el regidor de Mobilitat, Marc Quero, el passat dijous en el transcurs de la celebració del "Dia Europeu sense Cotxes".

D'altra banda, es va anunciar tambè la futura ampliació del servei d'autobús amb noves línies, l'ampliació de carrils bici amb nous trajectes que travessaran la vila, o el tancament a la circulació d'automòbils a la platja de Sant Sebastià i al Passeig de la Ribera, ja que es considera que això faria molt més atractives aquestes zones per al comerç i el turisme.

La celebració del "Dia Europeu sense Cotxes" a Sitges el passat dijous es va concretar amb la jornada de gratuïtat del servei d'autobús de la linia urbana amb 1.534 usuaris, un increment discret tenint en compte l'afluència d'usuaris d'un dia qualsevol amb 1.200 aproximadament, però atribuïble a la jornada de gratuïtat anunciada, segons fonts de l'empresa concessionària.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local